ÁSZF
Általános szerződési feltételek - avagy az együttműködésünk alapjai
Általános szerződési feltételek (PDF-ben letölthető ITT)
Alapadatok:
Tárhelyszolgáltató:
Telefon: + 36 22 503 603
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az “Eladó” által üzemeltetett Textilcenter webáruház, és a "Vevő" közötti általános szerződési feltételeket. Kérjük a "Vevőt", hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Az üzemeltető - Öltözék BT. - törzsvásárlói ( akik minden vásárlásuknál legalább 10% engedményt kapnak) a webáruházban is jogosultak a kedvezmény igénybevételére. A webáruházbeli "Vevők" ugyanúgy válhatnak törzsvásárlókká, mint a már meglévő partnerek. (Ha Ön regisztrálja magát webáruházunkban és feliratkozik a hírlevelünkre, akkor máris törzsvásárlóvá válik)! Halmozott vásárlási értékét hűségprogramunk segítségével értékeljük, és köszönetképpen egyre növekvő engedményeket adunk.
On-line vásárlásnál - a megrendelt termékek értékének, méretének függvényében szállítási díj is felszámításra kerülhet (lásd.7.4 pont).
Termékeinket Magyarország területén a GLS futárszolgálat juttatja el a "Vevő" által megadott címre.
A megrendelt, összekészített termékek raktárunkban (8000. Szfvár, Sziget u.37 bázishelynél) személyesen is átvehetőek.
4.2. Textilcenter webáruházunkban a termékeket fotóval és leírással mutatjuk be. Fontos, hogy a képek megjelenése nem színhű.
Ha a termék színe alapvető fontossággal bír, a "Vevő" kérésére estenként színmintát küldünk.
A termék képeken egy szokásos méretű golyóstollal érzékeltetjük az esetleges minták arányait.
4.3. Az akciós árak egyes termékeknél egy megadott határidőig, vagy a készlet kifogyásáig érvényesek.
4.4. A webáruház az árváltoztatás jogát fenntartja. Az árváltoztatás előtti élő rendeléseket a változás előtti áron teljesíti.
4.5. A webáruház fenntartja a jogot, hogy áruhiány, vagy egyéb elháríthatatlan akadály miatt a "Vevő" megrendelését elutasítsa.
Regisztrálni webáruházunk "Regisztráció" gombjára kattintva lehet, vagy a vásárlás folyamatában. A regisztráció során az ÁSZF-et a "Vevő" elfogadja.
egy konkrét termékhez el nem jutunk. Ha konkrét termék fajtát keres, használja a "Keresés" funkció gombot, amelyet az oldal tetején talál. Ha a termék-katalógusunkban való böngészés során olyan termék(ek)et talál, amelye(ke)t szeretne megvásárolni, akkor a termék képe melletti mezőben adja meg a kívánt mennyiséget. (Ilyenkor a termékhez rendelt minimális rendelési egység szerinti lépcsőzéssel tudja megadni a rendelni kívánt mennyiséget). A mennyiség mezőbe kattintva közvetlenűl beírhatja a kívánt értéket (nem egész szám esetén tizedespontot használjon) - de használhatja a "+ -" jeleket is a mennyiség változtatására. A mennyiség kiválasztása után helyezze a terméke(ke)t a narancssárgával jelölt virtuális kosárba.
Regisztráció nélküli vásárlásnál a megjelenő oldalon szereplő összes adatot ki kell tölteni,hogy a szállítási-fizetési-számlázási-értesítési-átvételi adatok rendelkezésre álljanak az ügylet lebonyolításához. Itt már láthatja a rendeléséhez kapcsolódó szállítási költséget is. (Természetesen itt is lehetőség van visszatérni a vásárlás folytatásához). A "Továbblépek..." gombra kattintva a rendelés "Áttekintés" fázisába kerül. Itt egy összegző képet kap a rendeléséről, a kiválasztott termékekről, a szállítási költségről, és lehetősége van a rendeléshez megjegyzést is fűzni. Ebből a fázisból is visszatérhet még a vásárláshoz, és akkor a kosár jelenlegi tartalmát is módosítani tudja. Ha áttekintette a rendelését, kattintson a legalsó narancssárgára változó gombra, és küldje el megrendelését. A megrendelés elküldésével Ön elfogadja az ÁSZF-et, és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár.
5.2.Szerződés létrejötte
Amennyiben a "Vevő" által rendelt termék(ek) készleten van(nak), a webáruház munkatársai munkaidőben készletezik a rendelést - maximum 2 munkanap alatt - és a "Vevő" kap egy második e-mailt, hogy a rendelése teljesítésre került. Utánvétes fizetés esetén ekkor jön létre a szerződés a Felek között. Előreutalás esetén a szerződés akkor jön létre, ha a termék(ek) ellenértéke beérkezett az "Eladó" számlájára.
A szerződés elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre, azt az "Eladó" iktatja,és 5 évig megörzi. Regisztrált "Vevőnk" ezekhez a szerződésekhez a saját fiókjában hozzáférhet. Regisztrálás nélküli vásárlás esetén a "Vevő" kérésére az iktatott szerződést a rendelkezésére bocsájtjuk.
A szerződéskötés nyelve: magyar
Ha a megrendelt termékek egy része nincs készleten, a webáruház munkatársai felveszik a kapcsolatot a "Vevővel".
6. Adatbeviteli hibák javítása
6.1. Ha a "Vevő" a rendelés elküldése után pl. adatbeviteli hibát észlel, a webáruház ügyintőzőjét értesítse a 06 22 329 779-es telefonszámon, vagy - amit inkább javasolunk - küldjön a kívánt javításról egy e-mailt az info@textilcenter .hu címre.
7. Szállítás, fizetés
7.1. A termékek kiszállítása a "Vevőhöz" Magyarország területén általában munkanapokon 8-17 óra között történik.
A szállítást Magyarországon a GLS futárszolgálat végzi. A webáruház a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az estben tud elfogadni, ha a hiány, vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
7.2. Fizetési módok:
-utánvétes fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával a szállítónak (futárnak)
-banki előre utalással
- ha az áruházban megrendelt, összekészített termékeket
személyesen veszi át raktárunkban, akkor a fizetési mód csak
banki előre utalás lehet
7.3. Áruátvételi módok:
- Magyaroszágon házhoz szállítva GLS futárral, vagy GLS
csomagpontban vagy automatából
- személyesen az "Eladó" raktárában (8000. Székesfehérvár, Sziget u. 37 bázishelynél
H-P: 10-14 h között)
7.4.A bruttó csomagolási-és szállítási díjakat Magyarországi GLS házhoz,
vagy csomagpontba, csomagautomatába szállítás esetén: ITT LÁTHATJA.
A szállítási díjak függetlenek a szállítási és fizetési módtól.
***************************************************************************************
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Miután vállalkozásunk a GLS csomagküldő szolgáltatóval van szerződésben, így ha - az Ön kérésére - a
Postával kell a csomagját elküldeni, egyedi (de minimum 1.000.-Ft/csomag) pótlólagos ügykezelési díjat számítunk fel.
Székesfehérvár, 2024.03.22.
***************************************************************************************
7.5.Szállítási határidő:
Az 5.2. pontban leírt szerződéskötéstől számítottan általában maximum 2 munkanap. Pénteken feladott csomagok legkésőbb a következő hét keddi napján vehetők át.
Országos csomagküldési dömping időszakban (black friday, karácsony) a szállítási idő 2-3 nappal is megnövekedhet.
8. Elállási/Felmondási jog
-
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
-
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
8.4. Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (küldeményhez mellékelve,amelyet
csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltsön ki és juttasson vissza)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Címzett: Öltözék B.T.,H. 8000 Székesfehérvár, Sziget u. 37.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Rendelés szám:
A vevő(k) neve:
A vevő(k) címe:
A vevő(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Bankszámlaszám, amelyre a Vevő a pénz visszautalást kéri:
Kelt:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról
9.1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az "Öltözék" Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a "Öltözék" Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
9.2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 9.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
10. Panaszkezelés
A "Vevő" a 8.1. pontban leírt bármelyik elérhetőségen panasszal fordulhat az "Eladóhoz". A panaszt az "Eladó" haladéktalanul kivizsgálja és három munkanapon belül értesíti a "Vevőt" a vizsgálat eredményéről.
A webáruház üzemeltetője - az Öltözék Bt. - minden estben arra törekszik, hogy a "Vevő" azt érezze, " vele vagyunk " és nem " ellene ". A webáruház a "Vevő" estleges panaszait is ebben a szellemben kezeli, mindenképpen arra törekszik, hogy az estleges jogvitákat békés úton, megegyezéssel rendezze.
11. Vegyes rendelkezések
11.1. Ha a "Vevő" és az "Eladó" a 10. pontban leírtak után sem jut egyezségre, a "Vevő" a Fejér-megyei Békéltető Testülethez fordulhat, amelynek címe: 8000. Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6, Gazdaság Háza, Tel. +36 22 510 310.
Az "Eladót" a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
11.2. Ha a békéltetés sem jár erdménnyel a "Vevő" elfogadja, hogy a jogvitával kapcsolatos bírósági eljárást a Székesfehérvári Járásbíróságon - 8000. Székesfehérvár, Dózsa György u. 1; Tel.: +36 22 313 336 - kezdeményezi.
11.3. Online vitarendezési platform
Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr
Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.
Utolsó módosítás dátuma: 2024.03.22.