Telefonhívás/fax kezelése
Ha rendelésének pontosításához mindenképpen szükséges, - úgy hívja munkatársunkat telefonon!
Tisztelt Vásárlónk!
Kérem szánjon egy kis időt az alábbiak elolvasására!
Honlapunkat és webáruházunkat a már évtizedek óta működő méteráru,rövidáru, lakástextil üzletek
működtetésével párhuzamosan üzemeltetjük. Így gyakran előfordulhat, hogy az Ön
telefonhívása akkor érkezik, mikor az üzletben dolgozó munkatársunk éppen egy
személyesen jelen lévő Vevőt szolgál ki. Az Ön hívása fontos számunkra, de az is
fontos, hogy az üzletben tartózkodó Vásárlót csak kis mértékben várakoztassuk.
Ezért - bízva az Ön megértésében - ilyen esetben azt a gyakorlatot követjük, hogy
a hívás idejét 3 percben maximáljuk. Mivel ekkor Vevő is van az üzletben, azt sem tudjuk
ígérni, hogy munkatársunk a számítógéphez megy, hogy ott folytassák a beszélgetést.
Ha az előbb említett 3 perc nem elegendő a megbeszéléshez, munkatársunk később
visszahívja Önt, vagy azt javasoljuk, írjon egy e-mailt a oltozekbt@gmail.com címre.
Megértő türelmében bízva, üdvözlettel és köszönettel: Nagy János ügyvezető