Gyakran ismétlődő kérdések

Hogyan jellemezzük a cérnavastagságot?

Leggyakoribb jellemző adat, hogy egy gramm cérna hány méter hosszú.

Így példáúl az általános varrócérnák 120-asok, vagyis 120 méter cérna súlya 1 gramm.

   

Ugyanabból a termékből különböző mennyiségeket szeretnék

rendelni, -mit tegyek a kosárba?

A teljes mennyiséget tegye a kosárba, majd a rendelési folyamat utolsó 

fázisában a "Megjegyzés" rovatba írja be, hogy milyen méretekre kéri

osztani a terméket.

           

GLS Csomagpontba szeretném a szállítást, de a megjelenő térkép nem

az én településemet mutatja - hanem Székesfehérvárét, - mit tegyek?

Kattintson a megjelent térkép mellett balra fent a két erős vonal közötti

"Csomagpont keresése" szövegre. A megnyíló mezőbe írja be a településének

a nevét, így ezek után már láthatja azokat a csomagpontokat, ahová a szállítást kérheti.

       

0.5 méter anyagot rendeltem, de csak 0.1 métert küldtek. Miért?

Nem egész mennyiség esetén (pl. 0.5 m) TIZEDES PONTOT (.) kell használni

a tizedes vessző (,) helyett.

A rendelési folyamat első - "Kosár" - fázisában még mindig lehet a kívánt mennyiség(ek)et

módosítani, vagy törölni. Kérjük figyeljen a tizedes pont (.) használatára!

Ellenkező esetben a legkisebb rendelhető mennyiség (pl. 0.1 m) értéke kerül

a mennyiség rovatba.

     

Szállítanak külföldre is?

Igen szállítunk, de ott egyedi szállítási díjakat alkalmazunk. Erről a megrendeléssel

kapcsolatosan külön értesítést adunk.
    

Személyes átvétel hol-és mikor lehetséges?

Ha a webáruházunkban leadott megrendelésénél személyes átvételt választott,

az átvétel helye:  Székesfehérvár, Sziget u. 37-nél. Időpont: H-P: 10-14 h között.

Tel.: 06 22 329 779
    

Az üzletekben lehet bankkártyával fizetni?

Igen, lehet.

   
Hogyan találom meg a legújabb termékeket?
Kattintson bármelyik termék fő-vagy alkategóriára. A megjelenő termék képek
között az elöl találhatóak a legújabbak.
        
Nem tudok regisztrálni, vagy a hírlevélre feliratkozni  
Javaslataink:
- frissítse a böngészőjét (Google, Mozzilla, Yahoo...)
- törölje a böngészési előzményeket
- az adatvédelmmel kapcsolatos négyzeteket "pipálja" ki         
  
A rendelésemre nem kaptam meg az automatikus nyugtázó e-mailt  
Évente 1-2 esetben előfordul, hogy a webáruházat kiszolgáló szerver
rövid időre meghibásodik. A legtöbb estben azonban a rendeléskor
hibás e-mail cím kerül a kapcsolati adatokhoz, amelyet a levelező rendszer
nem tud kezelni.Kérjük figyeljen a helyes e-mail cím megadására.
Javasoljuk, hogy citromail, vagy freemail helyett pl. gmail-es címet használjon.
         
Miért olcsóbbak egyes termékek a webáruházban, mint az "off-line" üzletben?
A webáruház - mint egy virtuális üzlet - egy teljesen különálló egység vállalkozásunkban.
Az ott alkalmazott árakat a piaci környezet is alakítja, de ennél is fontosabb, hogy
munkatársaink akkor is tudnak eladni a webáruházban amikor más vevő nincs jelen az
"off-line" boltban - így a rendelkezésre álló munkaidőt hasznosabban tudják kitölteni. 
Javasoljuk, hogy az ilyen termékeket kifejezetten a webáruházból rendeljék meg,
ugyanis kollégáinknak nincs lehetősége arra, hogy a webáruházbeli alacsonyabb árat
alkalmazzák az "off-line" üzletben.